Sunday, August 22, 2010

MUSE @ Positivus


Selle suve kontserdielamus oli kahtlemata Muse.
Positivuse festivalile saigi tutvuma mindud eelkõige Muse-ga. JA SEE OLI SEDA VÄÄRT! Iga kell läheksin taas neid vaatama, sest nende otseesitus oli lihtsalt super. Minu jaoks oli suhteliselt uus kogemus kuulata rokkbändi istudes, kuid ka niimoodi oli see totaalselt nauditav. Iga loo introst kuni viimaste akordideni oli lihtsalt niiiiiiiiiiiiiiii hea. Muse on üldse minu selle aasta avastustest.

Nende viimane album "Resistance" on minu arvates nende loomingu tipp. Varemalt nad ei tundunud niivõrd head, aga peale seda kui ma nad ise ära nägin. Nad on absoluutne tipp ja tase.See mida räägitakse, on tõesti tõsi. See mida teeb Matthew Bellamy on lihtsalt super - kitarrisoolod, vokaal. Mind võlub muidugi ka nende trummidekasutus ja rütmide väljavõlumine. VÕIMAS lihtsalt. Kui kuulata albumilt nende lugusid - on nad lihtsalt lihtsuses nii osavalt head. Kõlama muidugi jääb vaid lihtsus, tegelikult...

Laserid, muusika, paitav tuul - looduses annab see kõik uued mõõtmed. Keegi saa mitte kusagil imiteerida antud õhtu võlu ja olemist. Mitte miski ei saa korduda.

Ma kujutan ette kui nad teeksid kogu kontserdi nt sümfooniaorkestriga, siis see võib olla eriti hingematvalt ilus. Exogenesis Symphony võiks küll olla vinge ettekandmisel nõndamoodi...

No comments: