Sunday, May 24, 2009

No-Big-Silence "Starstealer"


Käes on siis NBS-i uus album "Starstealer",mille ma R2-st võitsin. Ma olen väga positiivselt üllatunud. Juba raadiost kuulates tundusid nad minulikumaks muutunud olevat, aga et nad nii head on? Väga mõnus. Väga industriaal mulle ei meeldi. Aga õige, et nad taas metali poole oma suuna on võtnud.

Sobib unelauluks ning samuti jooksmismuusikaks. TÕsiselt. Kõik tunded on täiesti kooskõlas sellega. VÄga kuulamapanev ja kaasahaarav. Metalli maitse tuleb suhu ja tunne, et tahaks rokkida kontidesse. VÕtaks õlle ja kohe läheks hüppaks kusagil lava ees. Samas kodus lapsega mängides on ka heaks taustamuusikaks. 

Isegi minu pisike plika kuulas selle albumi minuga mitu korda läbi ja tahtis mussida - talle üldiselt lood esimestel kordadel ei meeldi.

Hea põhjus taas Rabarocki oodata. Soovitan kõigile, kellele vähegi meeldib natuke raskem muusika ning kitarride käristamine. Ma oma südames justkui ootasin sellist kütet ja süsti. Selle aasta üks parimaid tulemisi, minu arvates - siiani. 

Seda albumit peab lihtsalt tervikuna kuulama. See on lihtsalt nii hea. Ma olen vaimustuses.
Parim lugu on vist siiani Kiss the Beast.




No comments: