Monday, January 28, 2008

Animal Collective - Strawberry Jam

Animal Collective on väga huvitav kollektiiv, nende muusikat kui kuulata, siis selleks peab lihtsalt aega olema. Nad ei oska isegi öelda, mis muusikat nad teevad, folk-rock-indie-dance jne. Erinevaid instrumente on kuulda, sageli sööb üks instrument teise ära. Minu jaoks on see muusika "täis". Seda muusikat pole igav kuulata, kuid väga palju ka ei jõua kuulata, sest võib ära väsitada oma müraga. Väga omapärane lähenemine muusikasse.

Nende kohta leiab lühitutvustuse siit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Animal_Collective

Üldjuhul mulle meeldib. Igal juhul kui kuulsin esimest korda, hakkas kohe meeldima, või vähemalt tekitas soovi üha veel kuulata. Kujutan ette et nende kontserdil võib olla väga sürr olla. Kui videosid vaadata, siis tüübid lähevad ikka täiega selle asja sisse. Ma arvan et nende muusika jääb tükiks ajaks mu mp.3 playerisse tuksuma. Esimene lugu mis pani mind neist huvituma on Winter Wonder land. Väga energiline lugu.




Mulle meeldib. Vat sellist muusikat tahaks ise teha. Soovitan nendele, kellele meeldib muusikat KUULATA, ning nendele kellele meeldib linnas kõndides naeratada. Sest seda nad tegema panevad.

Animal Collective -Cuckoo

No comments: