Monday, January 28, 2008

Burial - Untrue


Panin endale tiksuma selle Buriali plaadi. Burial on põhimõtteliselt dubstep muusikat viljeleva kollektiivi(kui seda nii saab nimetada) nimetus. http://en.wikipedia.org/wiki/Burial_(musician) Ma ei oska seda dubstepp'i absoluutselt kuidagi kirjeldada, see on selline natuke trammijabussisarnast kuid aeglasem, selline vasaraga vastu kivi löömismuusika, selline nagu kaevurite toksimisrütm koos kääride ning silme ette tuleb selline pilt kus inimesed töötavad nagu masinad ning see muusika on töötamise ajendiks. Abikaasa ütles telefonis: "Mis kell sul seal tiksub?"



See plaat on eesti muusikakriitikute eelmise aasta üks lemmikuid. Otsustasin ennast ka natuke harida. Ja esmamulje ei ole üldse halb, kui arvesada seda et ma ei ole mitte kunagi midaig sarnast kuulnud või kuulanud (muidugi mina ei ole ka inimene kes võiks üldse sellise muusika peale sattuda)

Nimilugu on selline ajatu, ja mul tekib selline tunne et tahaks chillida ning niisama olla. See muusika on selline natuke külm, aga samas on selles midagi sooja- võibolla isegi indiaanilikku.

http://hyperdubrecords.blogspot.com/2007/10/burial-untrue-november-2007.html
leiate ühe tutvustuse selle albumi kohta ja ka intervjuu, igaljuhul imeline kuidas inimesed näevad ühe nii täiusliku asja kallal nii kaua vaeva. Respect!

Esimene asi mis mulle pähe kargas oli seriaali Nip-Tuck Theme - need käärid.

Seda muusikat kuulates tekib tunne, tõesti on õhtu ja oleks aeg minna oma sõprade seltsi ja aeg maha võtta. Väga palju erinevaid hääli on kuulda. Igal juhul jääb see album minu playlisti vähemasti natukeseks ajaks ja püüan niimõnelegi inimesele Buriali muusikat tutvustada. Aga selleks peab olema mõnus koht ja aega peab jätkuma. Väga palju on kasutatud minu ühte lemmik tune't mille nimetust ma kahjuks ei oska öelda.

Kõige enam mulle meeldiski nimilugu, see on nagu kõige energilisem

Burial - Untrue

No comments: