Monday, January 28, 2008

Eurovisioon 2008 Eesi eelvoor

Niih, eks nüüd ole need lood üle vaadatud/kuulatud. Midagi eriliselt rabavat polnud. Minu hääl läheb kohe kindlasti Kreisiraadio - Leto svet'ile, huumori eest. JUba selle tehtud töö eest, mida nad on siiani teinud. Ja minu arust väga kihvt et nad sellega välja tulid. Las mehed teevad pulli, ega me millegi tõsisemaga niikuinii ei võidaks... või hea kui me finaaligi saame.



Aga muidu, mis selle Eurolaulu kohta ikka arvata - üldiselt olid sellised väga tüüpilised laulud.
Teistest eristus see Iiris Vesiku Ice-cold story, missest et mind häirib selle IIrise hääl. Aga see on juba teine teema. Muidugi on see lugu selline piisavalt energiline ning jõuline. Igal juhul ma annaks ilmselt sellele hääle kui Kreisiraadiot poleks.

Birgit Õigemeelel on lihtsalt ilus lugu. mis meenutab väga mitut lugu. Ja üksluine ja lihtsalt ilus.

LUisa ja Marguse lugu on selline hästi meeldejääva meloodiaga lugu. Aga noh, mis teha raadiolugu on .

Taavi laul on tegelikult tugev lugu. Rujalik.

Rolfist ma ei räägi üldse, sest see ei ole enam normaalne, niimoodi vähemuste hääli püüdma minna on nõme. Ja seda enam siis võiks juba ise ka kapist välja ronida.

Muud midaig ei jäänudki sellest meelde. Kristjan Kasearu tammub ikka oma vana rada. ja muu oli lihtsalt tapeet.




et mitte uut teemat teha, jätkan siit peale selle eurovisiooni lõppu. No hääled läksidki minu poolt Kreisiraadiole. Ja ma ei saa aru kuidas Juhan Paadam on selline mees et võtab asja nii isiklikult. Keegi ei mõnita, aga lihtsalt tehakse selgeks, et asi on lihtsalt show-ks läinud. Lihtsalt pole midagi teha. Ja rahvas valis nii.

Mõnel teisel aastal oleks kindlalt võitnud Iiris Vesik. Kodukino oli põhjas ning see oli lugu mis ajas külmavärina peale... lihtsalt sellise väga hea emotsiooni andis see lugu.


Rolf... ohh ma olen siis selle hulga seas, kelles tekitab see vastikut emotsiooni. aga juu on see lugu siis seda väärt, et see vähemalt sedagi minus tekitab..

Ja mulle meeldib lauluna Taavi laul- öelgu teised mida tahes..

No comments: