Thursday, April 2, 2009

Analysis ja Ninnu


KUna asjalood on siis sellised, nagu nad on, siis ma mõtlesin, et võiks tegelikult hakata tihemini kirja panema erinevaid muusikaelamusi ning eriti seoses bänd Analysisega. Kuna ma olen viimasel ajal suhteliselt palju nendega erinevates kohtades kaasas käinud ning olen ka üks põhifännidest. 

Endal oleks ju ka hiljem huvitav lugeda emotsioone seoses nende käimistega. VÕib-olla nemadki leiavad hiljem mingisugustki tagasisidet siit. Esimest postitust on raske teha seoses sellega, kuna on nii palju emotsioone. 

Tegemist on võru hard rock ja heavy metal stiilis muusikat viljeleva bändiga. Ma arvan, et ma olen neid kõrvalt jälginud algusest peale. Üks meeldejäävamaid kontserte oli seoses Hetero sünnipäevaga Tartu ROkiklubis vahetult peale seda kui neil singel Devil Eyes välja tuli. Devil Eyes on ka muidugi olnud tükk aega üks lemmiklaul nendelt. Kuid nüüd on viimasel ajal päris  mitu head lugu välja tulnud. Ja nende eestikeelseks minemine on samuti väga väga positiivne nägemus. 

JÄrgmine esinemine peaks tulema järgmisel reedel ehk 10. aprillil rokiklubis Tapper HND soojendajatena. 




No comments: