Thursday, April 2, 2009

Analysisega Helena Nova sünnipäeval.

Ofkoors tähendab ikkagi Tartusse laivile minemine just seda, et tuleks ikkagi varakult väike soojendus teha ja varakult ära planeerida, kes kellega ja kuidas. Muidugi häid fänne ja bändimehi mahub tartu-võru maanteele palju ning sõit saigi alata. Kes said lubada, võtsid esimese Rocki. Muidugi ka osad, mitte kehvemad mehed võtsid väikese ROck õlle juba Tartus. 

Muidugi meil väga palju aega ei jäänud, et kusagil õlut rahus lasta niiet tuli minna.
Väike soundcheck ja soojendus. 
Ja siis hakkaski pidu pihta. Muidugi minu au oli seekord mõned lood videosse võtta, mida veel pole kusagil. NOjah. VÄriseva ja purjus käega. Värisev oli see kohati päris kindlasti. 
Siinkohal oleks vist õige koht ära mainida, et seekord olid fännidest mehed a) liiga kainekad, b) või liiga vähe joonud ja siis pidid ainult naised kaasa rokkima mussimise teel. Ofkoors me natuke tegimegi seda, sest mina küll oma oleku kohta eriliselt kurta ei saa. 
Ja just selle loo ajal läksin ma õlut ostma, mida tahtsin filmida, seetõttu on ka selle video algus natuke puudu - aitäh sulle noormees, kes sa tõid mulle õlle ja isegi vahetusraha. 


Helena nova kohta ma kahjuks midagi eriti öelda ei oska, sest see koht läks juba natuke ähmaseks.
Ma pean ikkagi mõne loo sõnad organiseerima Villu käest, sest mul tõesti pole sõnad veel nii peas.
Eriti veel siis purjus peaga. Ja mulle meeldib ikkagi Villu siis, kui ta on natuke joonud. Muidugi
ilusam ja korrektsem on ta kaine peaga. Tervised Villu häältepaeltele.

JÄrgmine hommik oli siiski väga hõre.

No comments: