Saturday, April 4, 2009

Werro Rock 2009


Eile õhtul võtsime siis mõned õlled ning siis viisid sammud meid Werro ROckile. Njaa, ega eriti kurta ei saa, aga kahju on ehk sellest, et esimeseks bändiks kohale ei jõudnud ja hiljem kuulsime, et Nevesise poisid olid päris kõvasti keevitanud.
Teist bändi Smõuk kuulasime ka veel väljast. Nendel olid mõned väga pikad lood ja rohkem ma midagi öelda ei oska - arvan, et nad oleksid mulle meeldinud.
Belka ajal siis jõudsime sisse, kuid ei olnudki eriti punk. Arvasin, et pungim.
Aga ei kurda. Üllatasid mind sellesmõttes.

Sickbag oli ikkagi hea. Zappa on ikka hea, eksole - nagu mõni mees ütleb: "Kõige kiiremad võru näpud!". NN. noored bändi liikmed küll näitasid välja liialt, et neil raske oli vanade meestega kaasa rokkida, kuid nad said hakkama - kuigi raske neil oli. Ja mismõttes, nad olid ainus bänd, keda tagasi kutsuti. Ja nad ei tulnud- püüan aru saada küll, et aeg tiksus peale jne. Minu jaok parim hetk Werro ROckil , sel aastal. KOhalikud mehed ikka nalja ei mõista.

Siis hakkasid rokkima Soome kutid Iron Gland-ist. Mind mõnes mõttes häiris see, et kõik lood olid ühesugused ning umbes 10000 samasugust bändi on veel maailmas olemas. Kvaliteet oli aga hea. Kuna mul enesetunne kõige parem polnud, siis võib-olla sellepärast mind hakkas häirima nende laulja. ÜRitasin siis mitte kuulata lauljat. Kuidagi ei istunud mulle. Kuid kui ma kuulasin neid myspacest siis jätsid nad mulle ikka kõvasti parema mulje. Seega, nad on täpselt selline bänd, keda lihtsalt kuulata.

Siis jõudis kätte õhtu tipphetk: HND.
Enesetunne polnud piisavalt hea ja ma tundsin, et ei jõua enam. Esimesed 5 lugu täiesti toitis. Ma peaks neid ennem järgmist korda kuulama. EHk annab seda korraldada. Ja võib-olla järgmine kord on juba järgmine reede. MInd pigem häiris selle live puhul just see, et rahvas oli väsinud ning palju inimesi oli ära läinud ning kohati oli selline tunne, et bändi ei toitnud publik piisavalt, et nad oleks täiega rokkinud.

Lõppkokkuvõtteks oli valgus hea, heli oli hea just platsil- ülevalt kuulates kuidagi purgis või kuidagi kumises. Rahvast oli ikkagi vahepeal palju. Kuid inimesed väsisid ära kuigi varem on võrukad ju ikkagi väga väga vastupidavad ja pidutsejad olnud.
ÜLdse oli kuidagi selline kuuseis, et kõik olid väsinud ja kuidagi ei tahetud rokkida nii, et halb hakkaks. VÕib-olla on selles süüdi ikkagi ööklubi miljöö ja vaim, mis rokirahvale ei ole päris SEE. Kui nüüd võrrelda varasemate Werro Rockidega, siis mulle tundus, et 4 aastat tagasi oli kuidagi rokim, ent sel aastal oli parem kui eelmine aasta.

Aga siiski jään ootama järgmist Werro ROcki ning loodan, et iga aastaga läheks kõvemaks rokiks. Ja ehk võiks kava olla mitmekesisem!

Rock on!

No comments: