Monday, April 13, 2009

Analysis Tapperis HND-d soojendamas


Suurel "Patusel" Reedel sai käidud Analysist hoopisiki Tallinnas Tapperis kuulamas. Väga mõnus oli neid sel korral kuulata: heli oli hea (Mait, said hakkama rokibändiga küll!) ning lava oli suur ja saal oli suur ja kõik oli hea. Muidugimõista oli rahvas tulnud sinna HND pärast, kuid ma olen kindel, et peale seda livet on neil jälle niimõnigi kuimittefänn, siis nende muusikast huvitatu olemas. Viimaste lugude ajal läks juba rahvas päris elama ja kaasa elama.

Preili Affe oli ka muidugi minuga ja see kuidas ta Mõmmist vaimustus oli kõige armsam.
Poisid kui tahate naiste nunnumeetrit tööle panna, siis tehke "Mõmmit"!

Olen väike, olen alles väike ja päris koolis veel ei käi,
ja  minu väike karu peake, on karu tarkust täis
ja aabits, see on karu aabits ja selles aabitsas on A...

POISID, ma ootan juba uut lugu! 

HND oli siiski sel nädalal tunduvalt parem. Kuigi minu jaoks on bassimees liiga tuim (aga no võib-olla tõesti tervis ei kannata). Ja kõige parem koht oli sellel nende livel see, kui kitarrist jäi üksi lavale - siis ta nagu läks põlema ja hakkas energiat välja andma. 

Seekord oli muidugi neil ka publikut, kes elas kaasa ja vestles nendega. See tegigi ilmselt selle live paremaks, kui Werro Rockil. Aga no poisid teevad täpselt niipalju kui vaja on, et raha teha. Ju peab siis olema. Loodan et nad tegelikult ikkagi usuvad ka enda muusikasse,  mitte ei tee teistest populaarsetest  bändidest copipastet.


No comments: