Wednesday, December 30, 2009

Analysise videopresekas







Eilsel 29. detsembrikuu päeval otsustati korraldada laulu "Eestlane" videoesitlus. Kuna mul oli mõningast infot selle kohta, et tehnika ei taha noormeestega koostööd teha, siis ma olin enne õhtu algust natuke mures.

Juba algus oli isenesest mõnus - majja sisenemine ma mõtlen (kõik puha tuttavad ja oma inimesed).

Päris palju oli tulnud sellise tagasihoidliku teisipäevase õhtu kohta inimesi. Väikesed õlled ja muud napsud tehtud, alustas sel korral oma eeskavaga ansambel Reha /Rahe, kes esitas seekord erilistes võtmetes nende parimaid lugusid va esimene siis, milleks oli nende nägemus Rammsteini hitist "Pussy". Seejärel tulid erinevad latiino, rockabilly, salsa jne stiilis Rahe lugude seaded. Päris huvitav oli - minule ehk läks kõige enam hinge selline mõnus rock'n'rollilik lähenemine. Nalja oli ka nabani ning üldse paistis kogu õhtu teemaks olema seks, mitte eestlane. Aga võib-olla ongi eeslane seksirahvas!

Väike paus ning siis väike kokkuvõte 3 bassi dvd-st. Natuke tahtis tehnika seekordki nö näkku panna, aga kõik said oma laksu kätte! Nii mõnelgi oli äratundmisrõõm, emotsioonide ülesäratamise hetk ning muie näol.

Peale seda muidugi lõpuks astusid lavale Analysise poisid, kellest Ever oli juba ka Reha koosseisus üles astunud (kuidas ta jõudis üldse kogu selle värgiga toime tulla?) Aga rokki sai! Sai kohe kõvasti. Hea oli, et oli ka uut materjali ja kõvat kütet ning hiljem kuulsin teisteldki, et potensiaali nagu on neil tulevikukski. Everi soolotamine oli minu jaoks üllatus - positiivses mõttes! Ma ilmselt istusin ja vaatasin suu ammuli!

Black Label Society loo "Stillborn" ning Terminaatori "Viski" olid samuti liigagi mõnus rokk. Kodune õhkkond tekkis- ja uhke tunne, et Võrus nii palju rokirahvast on! Seda mõtlesin tasakesi ning salaja ja naeratasin mõnuga. Ja poisid palun,palun,palun 2. jaanuaril veelgi suuremat ja vingemat kava Tartu rahvale!

Aga nüüd jõuame siis selle kohani, kus peaks tulema video. Juba silmist loen, et natuke jama on ikka. Rahvas juba ootas nii väga videot. Kõik istusid ja ootasid. Ise ma mõtlesin, et kaua võib. Äkki oleksid pillimehed saanud kõik pikemalt teha, et arvutid suudaksid ka oma töödega valmis saada! Ja siis loeti natuke mu mõtteid ning poisid läksid lavale, et natuke rahva meelt lahutada. Õlu oli ka ju saanud baarikeses otsa. No siis tuli veel head rokikulda, mida oskas igaüks kaasa laulda. Kõik juba vaatasid herr noorema Kelbi otsa, et kas saab või ei saa. Nii mõnigi mõtles juba, et kella 00-ni ootan, siis lähen koju ära. Aga ootamine tasus end ära - video oli üllatavalt parem (natuke mittetäielik, aga see mis oli, oli väga hea) kui ma arvasin ja nii... . Teisedki imestasid, et ikkagi oma poisid tegid oma vahenditega nõnda head asja. Aga minu arvates on kogu selle video juures üks suur pluss - see audio pool. Ma siin sain kuulata seda nö stuudiovarianti ning huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kui hea see on! Mida rohkem kuulan, seda parem tundub olevat. www.myspace.com/analysisband ja kohe-kohe peaks tulema ka digisingel.

Aga videost pikemalt, kui ma selle enda valdusse saan ning süvenda lastakse.
Aga üritus oli täitsa pro ning oleks veelgi parem olnud kui kõik asjad oleksid jooksnud. Arvutiajastul ei saa millelegi kindel olla! Ja olulisim on rokihing!

No comments: