Tuesday, December 22, 2009

OTT, HUNT ja JÄNE NENE


Laupäeval käisin kontserdil Võru "Kandles" ning kokkuvõtvalt võin öelda, et mulle täitsa meeldis.
Muidugi on kõige eredamini meeles laul piparkoogimeestest. Ma naersin niimoodi et mul pisarad tulid silma. Hundi oskus näidelda pani kogu saali naerma ning võttis maha kõik pinged, mis olid saalis õhus Võru inimestele kohaselt - näidake, mida suudate!

Kogu kontsert oli väga üllatusterohke ning täiesti värskendav oli kuulata kõiki neid vanu ja tuntud lugusid uues värskemas ning säravamas kuues. Muidugi huvitavaim lahendus oli ehk "Võilillelapse" ja "Poker face" ühendamine. Ja see sobis väga suurepäraselt.

Kui millegi üle nuriseda, siis ehk vahepeal häiris vähene lavastus vms. Mitte et see peaks olema, aga kuna õrnalt tehti sellist näitemängu, siis oleks võinud ehk veel rohkem vaeva näha selle poolega. Ning vahest ehk näidati liiga välja, kui natuke midagi viltu läks - aga võib-olla tunnen mina neid inimesi liialt hästi.

http://www.myspace.com/otthunt

Kui nüüd lugeda see projekt lõppenuks siis.. olgu nii. Aga kui kuhugi areneda? Siis võiks nende lugude kallal veel nokitseda ning ehk midagi juurdegi mõelda: kus on folk, indie, tramm ja buss jne. Seega arenguruumi oleks hulga. Ma arvan, et mu lemmik on endiselt "Lumi tuli maha..." ning seal ma paneks veel vinti juurde - ehk muinasjutulisemaks ning arengulisemaks seda asja. Soolod asjad kohe pikemalt, sest talv hakkas ju...

Aga muidu täitsa pro.

No comments: