Tuesday, December 15, 2009

Ootused OTT, HUNT ja JÄNENENE kontserdile


Käisin täna proovis ning tutvusin nende muusikaga ning tegelesin võimaliku kontserdielamuse ettekujutamisega. Tegelikult ma pikalt mõtlesin, et kas lähen üldse enne laupäevast kontserti neid kuulama, aga mõtlesin, et üllatusmomente ka ikka kindalt jäetakse mulle.

Igal juhul tänase proovi põhjal ma üllatusin ja positiivses mõttes. Kõik lood olid varasemast teada ning lastelaulud erinevates lähenemistes. Igal inimesel on mingi side teatud lastelauludega. Minu üks põhine emotsiooni tekkimine oli seotud lauluga "Seeneralli" (äkki oli selline pealkiri) - nimelt olen ma seda laulu isegi Laulukarusellil esitanud, oma tagasihoidlikus variandis.

Praeguse "Pokerface" hitile lähenemine üllatas ka mind kohe väga. Sellest võiks saada isegi asja laiemas plaanis ning R2 võiks nad vabalt kutsuda esinema "Aastahiti" galale.

Sellelt kontserdilt leiab endale igaüks midagi.
Eriti ootan ma lugu, mille sõnad on Summ-summ- lendas mesimumm... kuna mu laps ning tema lasteaiakaaslased laulsid mulle kõik seda lugu kui kõige meeldejäävamt pala. Nimelt on Otiprojekt selline heategevusliku maiguga - nad käisid esinemas erinevates koolides Põlva- ja Võrumaal.

www.myspace.com/otthunt
Kellel vähegi aega käige kuulamas, noortele tuleb ju võimalus anda!

No comments: