Wednesday, December 30, 2009

Analysis - " Eestlane"

Analysise laulule "Eestlane" video on ikka ülikõva.Tsiteerides klassikuid, mul tuli s*** püksi, kui hea!

Asi polegi ju mingis olulises poindis, kuigi ka see on olemas, aga kui ma mõtlen sellele mis vahenditega see tehti... Ma olen sõnatu. Ja täiesti ausalt - võrdlus tuli praegu selle viimase 30 Second to Mars video suhtes, kus on selgelt näha SELLISEID võimalusi ja asju... Kui too on hea, siis on see juba väga hea...

Kui nüüd uhkeldamiseks läks, sis võiks ju mainida, et mina olen ka isegi videos, mõned ideedki, minu saun, hetkelised mõtted nind praktiliselt ka juba täiesti selged võtted mõtetest, aga et nad nii ilusti selle ära tegid... Ma veel toibun natuke.

Aga poisid! Teate, ma nägin täna öösel unes Fibrill+ Analysis videot - sellist mustvalget ja oi kuidas Ebu seal keevitas... selllises tossus ja olemises... retrohõng nagu viimati nähtud 80ndate alguse lumevideos, mida viimati nägin "Prillitoosis", aga see selleks.

Nüüd olete juba kindlalt väärt Eesti mõistes HEA ROCKBÄNDI staatust!
Ma jumaldan teid!
2. jaanuar Rokiklubis näeme, Tartus!

ROCK ON!

Ja video:

No comments: