Wednesday, December 23, 2009

Heavy Metal Christmas

Ma ei salli jõulumuusikat - eriti.
Sellesmõttes, et kindlasti on väga ilusaid ja häid leide, aga ma põhimõtteliselt ei kuula sellist muusikat, mis on tehtud raha pärast ning enamasti on veel täpselt samad laulud erinevates esitlustes. Ja kui tehakse mõni uus, siis aetakse võimalikult suur tuntud nägudega kamp kokku ning siis laulavad millesti kõik õnnelikult ja koos. See mulle ei meeldigi. Kas meie elus polegi siis muul ajal aega teineteist märgata.

Õnneks on üks väga rokk eralnd - Twisted Sister. Muidugi on tegu nende samade vanade lauludega, aga see mõnus heavy teeb asja heaks ning huumor kogu asja juures. Ma vist kuulan seda albumit 3. jõule järjest. No paar korda kuulan läbi - minu hevihing saab sellist humoorikat ning metalselt paitust ja keha naeratuse näole.



Seda Twisted Sister'i "Twisted Christmas't " julgen soovitada küll! Kasvõi vahelduse mõttes!

KARVASEID NING HEVISID JÕULE TEILE!

No comments: