Tuesday, January 12, 2010

Iiris Vesik - pöörane väike My

Kuna Eesti Laul on täna teemaks siis tooks siinkohal siis ära esimese mulje esimesest loost, mida kuulsin - tegelt esimene oli Rolf, aga kuna mul on Rolfi suhtes teatud arvamus kujunenud, siis seda ma üldse ei kommenteerikski - aga Iiris Vesik. Tema väga suureks trumbiks on väikese My stiil ning hääl - sealjuures ma ei räägi oma pisikesest sõbrannast My-st (keda hääldatakse mi:). Minu jaoks meenutab muidugi kõike mis tuleb Ladytroni, Lykke Li, Björgi jne sulest. Taaskord ehe näide sellest, et drum'n'bass ja rock on täiesti sarnased. Ma tean, et mulle vaidleks enamus rokifännid vastu ja ka enamus trammijabussisõbrad samuti. Aga nende lugude seast võiks soovitada midagi täiesti hullu kohvisõpradele! TÄiesti vaimukas lugu! Ning Samson neile, kes armastavat rahu ja ilu ja olemist!

Aga arvan, et see Astronaudi lugu on liiga alternatiivne eestlaste jaoks! Kahjuks. Muidugi on sel konkursil edasisaajate hulgas Vaiko - minu absoluutne lemmik, samuti Marten ja veel Kene ka! ALternatiivseid asju küllaga veel lisaks!

Aga Iiris Vesik on siis see neiu, kes algul mu kõrvu kriipis oma häälega, lihtsalt ma polnud harjunud sellise lapseliku häälega! Aga kui nüüd neid myspace lugusid kuulata, siis need kõik kokku moodustavad terviku, täpselt sellise nagu ta on. Otsib oma kohta ning arenemist. VÕib-olla ongi hea, et ta otsib - talle sobib see! See ei sobiks naisele või mehele. Tema on veel väike naine ja mitte halvas mõttes! Tal on rohkem antud kui enamusele meist! Ja see on armas ning tore!

No comments: