Thursday, January 21, 2010

Katatoonia õhtu kui uus päev!

JÕudsin ma ka siis lõpuks Katatonia viimase albumini. Minu kõige lähedasemad kohtumised olid just eelmisel aastal. Ma küll olin varem neid kuulnud, kuid eelmine varakevad ja muidugi Tartu Krooks tõid nad uuesti minu ellu. See suhteliselt depressiivne rokk läheb mulle peale.

Nende see uusim album on iseenesest täpselt see, mis Katatonia olema peab - helipildid, kurbus, teatud katatoonialikud elemendid. Olen küll kuulnud varem, et on fänne, kellele ei meeldi uus album üldse. Aga minu arvates on väga hea järg sellele eelnenud albumile ning teatud kordused, mis tekitavadki selle tunde, et nagu oleks varem kuulnud. Ja see seob. Minu arvates on natuke küpsemaid soolosid selle albumi peal.




Minu arvates mõjub Katatonia üldse kõige paremini õlle, armsama ning rahuliku olemisega! Romantika teine tasand.

No comments: