Sunday, January 24, 2010

Orelipoiss - siiras poiss!

Minu mõnusa laupäevaõhtu lõpuks ja krooniks oli eile lühifilmi "Kallis sõber, sind austan" esitlus ning 2-kärbestühehoobiga Orelipoisi uue 33-palalise albumi "Õnn" esikas. Filmist pikemalt jahuma ei hakka, aga mõtlemisainet oli sealgi. Selle filmi nö treileriks ongi Orelipoisi laul "See, mis jääb".


Orelipoiss ehk Jaan Pehk on minu arvates üks suurema südamega Eesti lauljaid. Tema siirus võtab kohe jalust maha. Tema tagasihoidlikkus, mis rahva ees olles muutub mõnusaks kompotiks luuletustest, muusikast ja äärmiselt sarmikast isiksusest. Ma nautisin seda eilset keskkonda, olemist ning huumorit. Lihtsuses peitub geniaalsus. Ja no tõesti - ja ma mõtlen, miks mul esimest "99" pole?

Teda soovitaks teraapiaks, mõtisklusteks, niisama olemiseks!

Ja seda lugu võib kuulata lõpmatuseni:

2 comments:

rin said...

Mulle meeldib väga see Orelipoisi miniklipp: http://www.youtube.com/watch?v=1w-oWT2uAgE
Selline, mõttega.

Ninnu said...

Eile jäin ka väga mõtlema, kui ta esikal seda lugu esitas!